Monday, April 6, 2009

Selamat Hari Lahir Sayang


HAPPY BIRTHDAY TO MY FIANCE YANG KE-25



Cupcakes ni saya bagi suprise untuk en tunang saya mase besday die pada 1 April lepas....sedikit kecewa dgn hasil pembuatan cupcakes ni sebab xseperti ape yang saya jangka kan....sangat simple n tunang saya kate die buat xkemas..tp die kate sedap...

sampai sekarang org yang buat tu xbagi lagi akaun no die untuk saya buat pembayaran..pelik jugak saya.....hmm....

die pon xsangka tetibe dapat kek...n die pon pelik cemane saya buat delivery...hihi...

ucapan untuk en tunang....

*semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki...
*semoga lebih tabah
*semoga lebih matured k...hihi...
*semoga dan semoga yang baik2 saja sya doakan......
*love u always........





0 actions:

Post a Comment

ღTukar tulisan? Silalahღ

ღFollowersღ