Friday, April 17, 2009

entah

balik2 lagu aku sayang kamu...
balik2 lagu cinta ini
balik2 lagu entah...


3 jela lagu yang saya dgr dalam hari ni....
tengah kemarukla ni....
busan arini....
mata mengantuk betul....
pukul 4pagi dah terjaga sebab black out sampai 6.40am...
panas, xtentu arah dibuatnye....
pandang sekeliling gelapppp je.....
takoot!!


mood pagi2 td konon2 nak loving2, nak suke2, nak bersyukur sentiasa dgn nikmat yang diberikan,seperti xmau busan2, xmau emo2, xmau tension2..walaupon mood saya xbrape nak stabil..

~nak sukeeeeeee dgn keje injet menginget .**mintak perhatian, saya bukan seorg doktor, tp keje saya ada persamaan dgn seorg doctor seperti injet menginjet, memakai coat yang putih suci, (cume xde stetoskop dileher), membelek sana membelek sini, cume Dr membelek badan manusia, aku membelek mesin* LOL...

~nak sukeeeee dgn bilik yang baru dikemas semalam, banyak barang yang telah dibuang**rupenye saya banyak simpan sampah**LOL lagi....**xlame lagi saya nak dapat rumet :(**
so i have no privacy lagi....

cemane saya nak buat bising bergendang2 dgn mesin jahit saya, nk tebar2 kain 4meter saya nak buat baju, selama ni sesuka hati saya nak tebar kat mane je saya suka, bersilat ke bertinju ke hape dalam bilik kerja kan kain tu sampai jadik baju kurung yang comella sangat untuk dipakai...
cemane saya nak cakap romantik2 dgn en.tunang dlm phone.WAKAKA...**saya sangat malu nak ckp dgn en.tunang kalo ade org disekeliling saya**kalo org lain xpe, saya suke ckp kuat2...



~nak sukeeeeeeee pegi keje lalu taman U yang banyak kereta....kereta2 yang memandu disana sangat hebat cilok mencilok...so, anda kene berhati memandang kiri dan kanan semasa memandu k...walaupon itu adalah jalan anda, tp anda tetap kene mengalah membuat brek mengejut secara tibe2 bile anda nmpk kereta yang xreti nak menyabo tetiba masuk macam xtahan nak berak ke nak kencing.ntah xtaula.....mentang2la sticker P masih melekat kat dashboard Mr. Bubble tu...ko tunjuk eksen plak ek....P saya dah abes ok, cume ayah je xbagi saya buat P tu... :(

" aca jangan buang P tu tau, dah abes P pon jangan buang"
"nti kalo org tgk kete aca ade P...oooo...org akan berhati2 sket"
LOL lagi...


ceh....sedih je dgr...tp elok jugak saya xbuang P tu...saya ni bukan 100% berani bawak kereta lagi...walaupon confidence level tu dah tinggi jugak...kalo xtinggi xsampai Mr. Bubble tu ke segamat okay...HOHO....

~nak sukeeeeeeeee dgn hari2 yang mendatang....this wiken a.k.a esoklah kan...
saya perlu dan wajib balik ke segamat....hati n badan ni ade semacam malas sikit2 nak balik...
his parent nak dtg, minggu lepas patutnye beliau dan beliau dtg tapi ade hal sket so bawak ke minggu ni....saya balik naik bas sudah........xyah nak penat2 kan diri bawak kete balik, lagipon ujung2 bulan ni...keadaan kewangan xmengizinkan....oh gaji..bilakah kau??? oooo minggu depan...yeay!!!

Hopefully permintaan dipenuhi oleh parent kami...untuk nikah pada 7.8.09...best x tarikh tu?
bersamaan besday saya yang ke25....amin.......
tp kalo xboleh saya redha jela....mungkin ade hikmah..ye x???

em after this, kalo dah ade tarikh, dah ade pressure, baru ade perasaan nak giatkan persiapan menjelang hari bahagia...CEWAH!!...

yeay...nak buat bunga Dip...hopefully lepas ni menjadik.

2 comments:

  1. salam kenal...kwen bln 8 eh?same lah...sy pon rancng mjlis kwen sekali ngn besday sy...adiah terindah gtu kn??

    ReplyDelete
  2. hai...em ticker kite menunjukkan bulan, minggu yang samala....9hb8 eh...huhu..besday bile?

    ReplyDelete

ღTukar tulisan? Silalahღ

ღFollowersღ