Monday, April 6, 2009

die datang lagi....

hari ni saya mengalami sindrom sakit kepala lagi....
walaupon saya pakai cantik2 arini macam nak g kenduri kawen....sepasang baju kurung pahang dari kain sari yang di beli di kamdar hasil jahitan sendiri dipadankan dengan tudung ala-ala ikin......konon2 pakai cantik2 camni, konon2 datangla semangat dan akan hilangla monday blues yang biasa sangat dialami pada hari isnin.....

TAPI.....

kepala yang sakit ni buat saya sangat tidak productive....masalah kerja yang perlu diatasi,
saya xdapat berfikir dan selesaikan dgn baik.......
saya biarkan masalah tu, dan terus menulis blog ni....adoyai...

konon2 jugak, dengan semburan perfume baru Clinique Happy yang baru saya dapat dari makteh,dapat buat saya bersemangat nak buat kerja harini....arghhhh!!!!

tp kepala saya sakit berdenyut2...kalau dapat selelap dua ni mesti best giler...saya dah terlena kat surau td bile kepala disorongkan bantal...tp xbestnye sebab dapat lelap kejap je...tgk jam dah pukul 2.30!!!....hujan plak turun ala-ala romantik gitu..buat saya syok giler untuk menutup2kan mata ni....mata terkebil2...tahan mata yang mengantuk ni....adoi!!kenapa arini hari isnin???bukan hari ahad..HAHA....

ish....time ni lah terasa nak mengutuk2 diri sendiri....time wiken ko xreti duduk rumah...merayap sana...merayap sini...pegi rumah org tu..pegi rumah org ni...jumpe org tu..jumpe org nie...HAHA....almaklumla...sejak ade kete ni, saya mmg susah nak lekat kat rumah bile time wiken...ade je program nye..HIHI....

maybe this wiken pon saya mungkin xde kat rumah sebab saya kene balik kampung..his parent want to come to decide our wedding date...hmm...saya pada asalnye xnak balik, biarla org tua je yang decide men'decide' tarikh ni tapi akhirnye terpaksa akur bila ayah saya suruh jugak saya balik kampung.....mungkin banyak mende kot die nak bincg....

lately, ayah nampak bersemangat suruh saya buat tu..buat ni untuk wedding saya...siap ade kertas kerja okay untuk wedding saya nti...ayah mmg camtu..die mmg bersistematik kalo buat 1-1 mende....setiap perinci die nak catit..Al-maklum la..pencen askar...
ayah suruh saya senaraikan jemputan...saya xbuat2 lagi...kalo die nak tgk nti....kalo xde senarai tu..komfem kene bebel..HIHI....so before this wiken saya kene make sure saya dah buat senarai jemputan.....


uh..daripada sakit kepala td, saya boleh plak meleret2 pegi ke crite lain....
mungkin mase sakit kepala kot saya boleh menulis...AGAKNYALAH.....

ish..rasa macam magik plak....dah xsakit kepala la......
ok...saya mau sambung buat keje...saya terpakse mengular kejap dgn menulis blog nie..HAHAHA...ok...chiaw...



ah...sebelum tu.....MACAM REAL JEK....

COMEL..COMEL...

3 comments:

ღTukar tulisan? Silalahღ

ღFollowersღ