Wednesday, April 22, 2009

sekadar ingin berkongsi dan menjamu2 mata....xde niat lain selain niat itu

saje nak kongsi kat viewer sme samaada yang suka menyinggang, mencarik idea, yang tersinggah, terutama bakal pengantin, bakal2 yang nak bertunang....
saja nak share ape yang ada pada diri ini...**cewah ayat**

hantaran mase hari pertunangan dulu hasil tangan sendiri.. (^__^)

kaler tema: biru putih

baju nikah en.tunang

sirih junjung...
ambil idea dalam bentuk lain, tp jadik camni plak...daun sireh tu saya tonyoh ngan minyak sket, bagi shining2 gitu...

fruits...
buah2 ni pun saya tonyoh ngan minyak jugak, kasik kilat n nmpak yum..yum...

pandangan atas

manisan/kuihmuih
kuih2 yang makde sponsor..nampak sangat sedap..sempat jugak semut2 masuk dalam tu...malam sebelum majlis tu terpaksa bukak balik bunga2 tu sebab nak buang semut..HAHA


potpouri
bekas tu dibeli je...deco buat sendri...sonang cite..

kek
yang disponsor oleh makde jugak

kek yang dah letak dalam kotak...

body care from amway


gula-gula
yang mmg buat cincai2 jek...main campak2 je gula2 dalam sebab dah malas nak pikir nak buat cemane...HOHO

last but not least

ღMYSELFღon engagemant day













9 comments:

ღTukar tulisan? Silalahღ

ღFollowersღ