Saturday, April 25, 2009

keterujaan yang melampaui batas..kahkahkah....

wah..tajuk, macam xde pedoman jek..HAHAHA..
ape yang sangat mengujakan cikfashya sampai buat tajuk entri yang bagai tiada pedoman itu...HEHE..

waaa...saya semakin teruja dengan decoration cupcakes .....
saya sangat suke dan sangat teruja tgk cupcakes yang sangat2 comel,
xkisahla dari sesiapa pon, selain menjengah blog2 rakan2 yang sedang sibuk wat preparation kawen, saya jugak rajin menjamu mata tgh cupcakes2 yang comel2 sangat ni....I LIKE IT VERRRY MUCHHHH!!!

antara decoration cupcakes yang saya suke dari kak Jun ...
yang buat saya sangat2 kagum bile ade kaum lelaki yang sudah minat nak buat decoration cupcakes ni....
erm syabas kak jun sebab boleh buat kaum lelaki pon teruja nak blaja deco cupcakes, walaupon secara biasanye, mmg ramai la chef2 lelaki yang mmg dah pelopori bidang ni, tp saya rase hanya segelintir je la yang betul2 minat bidang ni, maksudnye, jadikkan bidang ini sebagai profesion mereka, tp kalo sebagai hobi tu rasenye jarang sangat nak jumpe kaum lelaki buat deco2 cupcakes ni....selalunye mereka ni lebih suke kepada hobi2 yang ekstrem....

KAGUM..KAGUM...

wahai..otai2 cupcakes....saya ingin menuntut ilmu dari anda.......
sebab2 saya sangat teruja nak blaja dan teruja dengan kecomelan cupcakes ni:

1. saya berangan2 nak buat sendri hantaran cupcakes untuk majlis saya nti, juga untuk
upacara potong kek....boleh ke????InsyaAllah....Amin...
2. kalau boleh dari hobi, saya nak jadik macam pengusaha cupcakes n yang jadikkan hobi
mereka kepada mata pencarian mereka....baguskan...dan sangat intelligent gitu, nti mase
untuk anak2 dan suami pon ade, sebab kite sentiasa ada kat rumah.
3. saya lebih berpuas hati dgn hasil kerja saya sendri, so ape yang kite nak, mesti kite tau
kan....
4. sebab saya MINAT, ye, yang penting minat mesti ade...

lagipon, saya mmg frust betul bile 4 the 1st time saya wat tempahan cupcakes mase birthday tunang dulu....macam xberbaloi membayar sekian2 harga dgn cupcakes yang alahai.........macam main blasah je buat.... :(

so saya harap, saya diberi kesempatan untuk mengasah bakat yang terpendam ni...**terpendamkah???atau memendam??**....
bilakah bakat ni akan dicungkil2 oleh org2 yang otai cupcakes ni..HIHI...


notakaki: macam sayang je nak makan cupcakes yang comel2 nie kan....



1 comment:

ღTukar tulisan? Silalahღ

ღFollowersღ