Monday, May 7, 2012

Selamat Hari Lahir Husna yang keDua


Apa nak update blog ni. Dah masuk awal bulan 5. Yang pasti bila awal bulan 5, adalah hari ulangtahun kelahiran anakanda beta yang ke 2 tahun ni. Syukur Alhamdulillah, anak dara saya tu semakin bijak akalnya, sihat tubuh badannya, semakin petah berkata-kata. Dan kadang-kadang boleh ibu buat ibu pening dengan perkataan dia yang dicipta sendiri. Contohnya: KIYAU.. Okay tak payah explain panjang-panjang apa makna Kiyau itu.. HAHA. pergi redah FB aku kalau nak tahu.

Al kisahnya, tahun ini punya celebration birthday Husna, ala simple mimple saja, cukup sekadar mengingati hari lahir dia yang ke dua. Kami dah celebrate secara ringkas kat kampung sempena adik perempuan saya bertunang pada cuti hari pekerja yang lepas. Mula- mula saya dah plan nak beli sebiji kek SR untuk buat makan-makan, tapi bila atok ayah Husna cakap dia dah beli kek, okayla, tak payah nak beli SR lagi. Save budget aku di situ.. kehkehkeh.

Pukal. Kek 3 in 1.
Kek coklat untuk birthday makcik aku (1st May), adik aku (30th April) dan Husna (4th May).
No kek pelangi @ pavlova. Huhu

Mak kau yang over ni Husna.  
Ada video yang nampak ibu lagi over, segan nak upload sini. Tergedik-gedik dengan perut tu. HAHA

Saja buat seronok-seronok anak beranak. Buat majlis pun dah petang lepas upacara merisik n pertunangan adik aku, badan masing-masing pun dah berlengas kan, so macamnila rupanya besday girl. Haha.

Untuk anak ibu yang dikasihi, Khalisya Husna.
Semoga menjadi anak yang sentiasa menyenangkan hati ibu ayah dan cemerlang dunia akhirat. AMIN

Ibu sayang kamu selamanya.

5 comments:

  1. selamat hari lahir yang kedua husna.......

    ReplyDelete
  2. Selamat Harijadi Husna... semoga menjadi anak yg soleh dan kakak yg baik :)

    ReplyDelete
  3. happy bufday husna.. nnt kalo sempat jumpa ibu kamu khamis or jemaat ni. anT Hany bg hadiah k

    ReplyDelete
  4. meriah jugak party gini. kek pink tu comei je. pandai atuk beli ye

    ReplyDelete

ღTukar tulisan? Silalahღ

ღFollowersღ