Wednesday, October 27, 2010

saya dapat "hadiah"

Cerita minggu lepas. Balik segamat jumpe hubby. Banyak best moment tapi sayang tak dapat nak capture, sebab hp tertinggal dalam kereta. Saya balik Segamat menumpang orang, tak berani nak bawak kereta berdua je dgn Husna.

Antara moment best:

1. atok nyan meniarap sama-sama dengan Husna depan pintu. Comel je tgk gaya atok saya meniarap dengan cicit dia depan pintu sambil bagi ayam makan. Suka tengok. Dalam hati berkata, apsalla aku g tinggalkan Hp, kalo tak best amik gambo diorg ni...

2. Ayah Husna mandikan Husna buat pertama kali. Dah nak masuk 6 bulan, baru ayah dia nak mandikan anak. Jangan cakap tak reti. Tak reti kena belajar okay. Hihi... Dont just reti make baby jep...**upsssssss..

3. Saya bagi Husna makan sampai abes lencun satu badan dia dengan bubur, sampai ke muka saya penuh dengan bubur, gara-gara dia nak 'makan sendiri'. Wardina kata "more messy is better", so memegang kata-kata tu, saya biarkan dia messy giler, sampai atas kepala ada bubur tu. Klaka...

Masa nak balik..

Mr B: Sya, b ada mende nak kasik sya, tapi tak mahalla...RM50 je. Saya: Ape dia?
Mr. B: G la tengok kat dalam kete..
(Excited nak tau, terus sambar kunci kereta)...ape agaknya eh...

Nak tau ape dia???

Ni ha....


Motif: Tak tau...HAHA..

Ade satu pek 1kg Milo n 1bungkus bihun saya tak amik, sebab dah ade kat rumah...

Syukur, Alhamdulillah...Hihi..

4 comments:

  1. hehe stiap pemberian tu amat berharga je bg kite kan>?

    babah zarif bru nk try mandikans kali dak tu annges,
    trus trauma..hahahhahampehh tol

    ReplyDelete
  2. habi dapat hamper tak??? kekeke..
    so sweet =)
    ape2 pon boleh hihih...

    ReplyDelete
  3. Hehehe.. lawak gak ayah Husna ye.. hehehe.. ermm bestnye kalo sweet moment yg Fashya cite tu boleh dirakamkan...
    Sampai sekrg hubby xmo mandikan Syirah... mau tolong pegangkan towel je.. hehehe... hehehe... syirah da nak masuk 7 mnths da... ;P

    ReplyDelete

ღTukar tulisan? Silalahღ

ღFollowersღ