Wednesday, October 20, 2010

Fenomena Maher Zain

Sapa tak kenal lelaki kacak atas ni... Sapa-sapa yang tengok mesti terdetik, "handsomenya dia". Betul tak? betul tak? Jangan nak tipu kate tak handsome. Pernah jugak picture ni jadik wallpaper desktop kat pc ni tapi kejap jelah, berdosa plak kang puja lelaki lain.Husna dah kalah dah sebab ibu dia letak wall paper pic Maher Zain, bukan pic dia lagi. Sekadar 2hari je. Cukup. Pastu terus tukar pic Husna balik. HAHAHA..meroyan sudah.

Bukan nak cerita pasal fizikal Maher Zain yang di anugerahkan Allah ni, tapi nak cerita pasal lagu-lagu yang dibawakan oleh Maher Zain. Honestly, memang best. Salute dengan dia. Asik terngiang-ngiang aje dalam kepala ni.

Al kisah, first time saya dengar lagu Maher Zain ni masa dalam kereta kawan yang bukak IKIM.fm aje, (kereta saya asik bukak Hot.fm je) keluar lagu Thank You Allah, dengar je lagu ni terus saya suka n jatuh hati. Walaupun sebelum ni org dok sibuk cerita Maher Zain..Maher Zain...tapi saya tak amik pot sangat pun, tapi bila dah dengar, esoknya terus saya download kesemua lagi Maher Zain, tak cukup tu saya transfer kat dalam Hp, dan tak cukup dengan tu, saya usung Husna pegi Jusco beli Cd Maher Zain. Hahahaha.. I'm addicted now with Maher Zain's songs.


Tapi takdelah sampai fanatik gila. Now, kat ofis, kat rumah, dalam kereta, only his song. Bila dengar, secara tak langsung saya berzikir jugakla kan. Nak tidurkan Husna pun saya bukak lagu-lagu Maher Zain.

Okay Maher Zain, saya dah promote awak, sila bayar royalty.HAHAHA (tak ikhlas rupenya).
Eh, takdelah, acah je...

p/s: Now my desktop dirajai balik oleh pic Husna...Husna, wahtever happen i still love u okay!

4 comments:

  1. Fashya, kite kat opis pon mmg sllu psng lagu MZ nie. klu dlm kereta sllu bukak CD Sami Yusuf. Ehh..hensem gak & lagu2 dia pn sedap jugak. Senior MZ la. Paling besh lagi SY lagu Mother. dh jd ibu nie lagilah besh lagu tue hihi. MZ muncul je, dh ade 2 penyanyi yg kite minat. lagu2 bertemakan ketuhanan. i like. now tgh dgr lagu MZ For the rest of my life. beshhh...suami tuju kt wife =)

    ReplyDelete
  2. Sha, lagu for the rest of my life sangat BESTTTTTTTTTT!!!

    ReplyDelete
  3. hahaha, fizikal dia jgn disentuh ye. admire lagu je boleh. same la kt sini semua org gile dah ngan MZ ni.

    ReplyDelete
  4. maher zain ni da lama fames kn?...sy dgr lagu MZ ni dari awal thn arituh lg... 1st lagu yg sy dgr "open your eyes.." trus jatuh hati...lirik dia bes...pastu tup3 dtg mesia laks...lagi la fames...eheheh :P

    ReplyDelete

ღTukar tulisan? Silalahღ

ღFollowersღ