Wednesday, October 6, 2010

Contest Bersama si Kecil


Okeh, saya ditag oleh Mama Sofea untuk menyertai contest ini, penyertaan macam banyak sangat, so saya tak mengharapkan untuk menang. Nak geledah pic bersama si kecil. Siapakah si kecil itu...Of course my lalink, Husna.

Ini Syarat-syarat penyertaan :-
* Wajib letakkan tajuk ‘Contest Bersama si Kecil’
* Letakkan banner di sidebar anda linkkan kepada halaman contest ini
* Sertakan link entry korang pada entry ini.
* Wajib gambar anda sendiri & bersama anak@ anak sedara@ adik
* Tag kepada 3 orang rakan blogger anda (pastikan mereka tahu)

Puan penganjur contest ini ialah Gayah Spears


Saya pertaruhkan gambar ini:


Husna selamat dalam dakapan ibu. :)
Betapa saya rindukan saat ini bila di tempat kerja..

okay, sapa saya nak tag ye:

Fidah, Mama Haziq dan Hazeera
Yun, Mommy Mya
Sha, Mama Qaish

ok, done.Terima Kasih

1 comment:

  1. nak buat tp laptop rosak.huhuhu.kalau sempat buatlah pas laptop baik

    ReplyDelete

ღTukar tulisan? Silalahღ

ღFollowersღ