Monday, October 4, 2010

Entry by Little Husna


kaki domok syaye...

mane tuan die eh...

Haaaa, ni tuannye..

Me lah, Khalisya Husna
Hari ni, umur saya cukup 5bulan..hoyeh...
Ibu saya bagi dah berjaya bagi saya susu ibu selama 5bulan, lagi sebulan nak cukupkan penyusuan eksklusif selama 6bulan.

Nak tau skang saya dah pandai ape:

1. Pandai menjerit-jerit, kalau tengah marah lagi kuat saya jerit tau.
2. Pandai pegang barang, toys semua saya nak bawak masuk mulut.
3. Ibu saya wisau-wisau sebab saya tak pandai meniarap lagi. Ngiring-ngiring je. Saje je bagi ibu wisau, sebenarnya saya ni 'rajin' sangat.hahaha
4. Saya suke sangat kalau tgk ibu pakai tudung, kalau ibu pakai tudung, maknanya nak bawak saya g jalan-jalan. Saya sukaaaaaaaaa....
5. Dah kenal orang sikit-sikit kot.
6. Lagi ape eh, saya dah lupela...ntila saya update lagi...

Oklah, penat tau menaip cenggini, babai sume

oh ye, minggu ni ibu saya nak bawak saya g Kl, terpaksa la saya ikut ibu saya g outstation, saya mane boleh jaga diri sorang-sorang kat sini, kang saya nak nenen, sape nak bagi, lagipun saya nak test ayah saya, boleh tak die jaga saya malam-malam. Hoyeh....
At last*sigh*


9 comments:

  1. cumilnya husna..rindu kt dak tecit nie..ibu dia mls nk tepek gambo nihh..huhuh

    yeayy!! g kl leh ler kite jumpe ramai2 =)

    ReplyDelete
  2. mintak sini kaki bambam tu auntie nk geget ekekeke.
    husna ni perangai sbijik mcm mya.ske menjerit,lambat niarap,nmpk momy pkai tdung ingat nk jejalan,brg2 n toys semua nk msk mulut.
    kusus kt hotel mana? ada yg kena terjah ni kang ekeke

    ReplyDelete
  3. wahh makin comel sgt husna..geram tgk dia..wah tahniah dapat bf samapi 5bulan..teruskan yer..macam kita dah berjaya masa anak no2..

    ReplyDelete
  4. Hoyeeehhhh... Husna da 5 bulan..Syirah da 6 bulan.. ;))
    Ikut juga ya g kl? Hati2 ye... ;)) Syirah mau ke PD weekend ni... mandi manda...

    ReplyDelete
  5. sha: hahaha..tulah, ibu die malas bebenor, padahal banyak je mende nak cite...sebab tu bagi sedabak pic tu..

    yun: yeke? yang meniarap tu yg risau2 tuh...conference kat pan pacific dekat ngan pwtc tuh...

    intan: alhamdulillah, harap lg sebulan je lagi nih

    sue: nak ikuttttttt syirah...

    ReplyDelete
  6. Jom!!! Xpenah jumpa Husna walau dok dekat je kan? hehehe... Husna sama cam Insyirah gak... ni pon baru nak pandai tiarap... berat gaknya pampers tu.. hikhikhik...

    ReplyDelete
  7. welcome to KL fasya. hehe, sama ngan haikal pon x meniarap lg ni. ibu pon risau juga. wah pan pac, dkt ngan opis kita tau.

    ReplyDelete
  8. fashya...bila la kita nk jumpa kan aisy n husna ni...

    huhu...akhirnya keputusan husna ikut g KL ek. great!

    ReplyDelete
  9. amboi...dak kecik nie nak g jln2 kl ek.
    bagus2.pas ibu habis keje,ajak ibu g sopim2 tau
    ;)

    ReplyDelete

ღTukar tulisan? Silalahღ

ღFollowersღ