Friday, January 2, 2009

sun glasses baru

Taraaaaa......yes..akhirnyer aku dah bli 1 sunglasses....puas hati aku..dah lame berangan nak ade 1...akhirnye dengan lafaz bismillah dan dgn xde perasaannyer..aku amik jugak cermin mate hitam nie....ok jugakla....walaupon jenama playboy...dasyat x aku...(mybe sebab murah sket kot dari yang lain2 kat kedai focus point,Jusco taman u tu).....harga die Rm220...erm...oklah.....tp aku still berkenan kat sun glasses emporio armani kat kedai 2...tp aku xmampula nak beli....dah sambar 1 ni kire dah tahap berpuas hati walaupon aku beli dgn tergesa2 sebab puan jaja dah xsabar nak balik opis,siap tunggu kat dalam kete depan pintu jusco...adeh, terpaksa la aku mempercepatkan urusan aku nie...lepas ni bleh la aku menjaga mata aku ni dari sinaran matahari yang panas itew......huh..dan xpayah nak belek2 kedai cermin mata lagi...sebab dah ade 1...cukupla buat mase nie.....ok chow...

NFM: bleh bergaya sekali..lalalalalalla...

0 actions:

Post a Comment

ღTukar tulisan? Silalahღ

ღFollowersღ