Saturday, January 31, 2009

Part3: B|z|

wargh...sebaik jek balik dari pameran i-fest...sesampai2 saje di opis...aku telah disogokkan dengan keje yang banyak dan melambak2...argh...sangat tension!!

planning nak cuti lame2 terpaksa di'postpond'...sian ayah n adik2,setiap kali aku call diorg mesti ty bila nak balik kampung...sangat SEDIH....bile ntah agaknye kali terakhir aku balik kampung....tahun lepas bulan?????ntah aku sendiri xingat...lame sangat dah xbalik....

macam hari ni pon...hari sabtu yang sepatutnye aku melayan DVD atau cite hindustan sambil baring menggoyang2kan kaki di atas tilam yang xdela nak empuk sangat tp best itew...(wah....aku berimaginasi)erm terpaksa diganti dengan melayan sample2 yang perlu aku keluarkan result by next tuesday...



sebab sample terlalu banyak....maka aku terpaksa kerja lebih mase yang selalunye dibayar dengan duit...tp aku dibayar dengan cuti tanpa rekod....huhu...walaupon cuti aku masih banyak...erm xpe...after dah release semua2 keje nie...aku akan amik cuti lame berehat2 di rumah....yihaaa!!!



nasib baik peak2 bodo xwujud...kalo x komfem aku melutut sambil merayu pada HLPC yang xbernyawa 2 supaya nyah peak bodo 2...hahaha...GILE!!



erm...khusyuk la konon 2....ni baru 1/50 sample...kalo korang tgk jumlah sebenar...mesti korang pon pitam same...huhu...tapi berat mata memandang,berat lagi bahu yang memikul....cepat2la autosampler injector sampai....kalo x makin pitam aku...pusing2.pening.pitam.pengsan!!


cepat!!panggil doktor.......

1 comment:

ღTukar tulisan? Silalahღ

ღFollowersღ