Thursday, January 8, 2009

I Ha[ve] no [ide]aaaa

lately,i'm very bored with my work...with my life....with my everything.....muke masam jek..cam asetic acid n citric acid......

my work: semua perkara buat aku xde mood nak buat,peak2 bodo tu still wujud...i have no idea....sumtimes rase macam nak quit jek keje nie....cepatla dapat keje baru..hihi..alat radas,vial2 kecik cenonet 2 makin banyak xbasuh.....susahla nak basuh!!nk basuh kene pakai putik kapas,nak korek luas permukaan yang kecik dalam vial yang penuh dgn kotoran dan lebihan sample 2....argh!!!

my life:erm..balik keje...g keje..balik keje dah penat..mata dah mengantuk...tp aku ade keje lain nak buat....MENJAHIT..hahaha..kadang2 tension jugak nak buat baju ni..kene berfikir jugak..kalo silap potong...habis la ..naya dibuatnye..tambah2 lagi kalo baju tu baju org...bile dah siap baju nye....ade je yang xkene...sentengla...labuhla....kecikla..besorla...macam baju yang
aku pakai skang nie....SEnteng!!!nyampah je aku tgk...alamatnye mmg lepas ni mmg kene derma kat orgla....nasib baik kain ni murah..wahahaha

my future:lately pon xde mood nak planning ape2 pasal wedding aku ....maybe akan berlangsung bulan 8 nie...tp blum komfirm lagi tarikh tu....ntahla...what make me like this...i have no idea too.....keje pon aku still nak carik yg lebih terjamin n stabil...lagi dok JB ni aku cam xheppi jek..

my financial: financial????erm....ok kot..tp perlu lagi ditokok tambah supaya senang aku abeskan for my wedding..hmm...wedding????cmane la nti agaknye kan....once in the life time.....life after married???i have no idea too....

my family:how's my adik2??...how's my ayah??..how's my eldest brother???how's mak tiri aku??lame dah xbalik rumah....bile last balik pon aku xingatla...tahun lepas...erm...tahun lepas 2 bile ek...cuti ape aku balik??aarghh!!teruknyer aku....tp aku xlupe telefon n sms diorg tya how life diorg....kenape jadik macam ni???hanya aku yang tahu...

my healthy:berat badan makin turun,makan dah banyak pon still xnaik2.(erk...banyak ke?)haha.....sakit jek...kejap sakit kepala,sakit perut...malas jumpe doc...makin menyakitkan hati kalo jumpe doc...bile ckp sakit tu sakit ni....just bagi ubat tahan sakit....xpayah jumpela camni...ubat pain killer dah banyak dalam drawer aku yang xterusik2..

my emotion: up n down..............tp lagi banyak down...lagi2 kalo dekat2 nak period..why???i have no idea.....


why tahun baru ni emosi aku makin xstabil...xde bende yang buat aku happy...sumetime ape yang aku buat macam xkena jek...knape ek....why??why??why??.......nantikan up date yang lain....adakah aku semakin hepii atau sebaliknye..maybe i need to go to holiday...tp dengan siape???ade duit ke nak g holiday....erm....macam2 aku fikir atau mungkin aku ni banyak sangat berfikir....bagus jugak bile jadik org yang xde perasaan @pon hati kering nie....em...maybe aku kene kawen cepat2 kot...tp...ntahla.....I HAVE NO IDEA...........

0 actions:

Post a Comment

ღTukar tulisan? Silalahღ

ღFollowersღ