Wednesday, March 23, 2011

Hutang #1

Setelkan hutang dulu ah. Risau betul bila banyak hutang ni, huhu...

Actually saya sangat kekangan waktu nak berblogwalking, nak update blog sepenuh jiwa, nak tinggalkan jejak kat blog-blog yang saya singgah sekarang ni, maybe dalam masa sebulan ni. Sebab sekarang kitorang suma tengah disurvey lah, everyday kena isi borang kau buat apa hari ni, apa kerja kau buat hari ni, semua kena rekod, berapa lama kau buat kerja. Ada overtime ke tak, tapi kalau tengah takde keje tu atau tengah tgu result analisis keluar saya belek jugak Fb n Blog. Time tu bolehla berlayar internet kejap. Kira halal lah kan, tapi takdelah pulak saya nak tulis kat borang tu 'Blogwalking' pulek :P

Okay, hutang pertama, saya dapat award dari Miss Tatie:
Saya tak kenal Miss Tatie, dan tak pernah jejak blog Miss Tatie, (bugdet glemer, blergh!) tapi terkejut bila disapa di ruang komen. Saya bagi kamu award. Yeay! Terima kasih Miss Tatie. Nak big Hug tak? Nah BIG HUG satu dari Ibu Husna. >--------------^_^----------------< Si blogger cabuk, bak kata Nurul, blog cap ayam je, boleh dapat award. Sebab-sebab dapat award ni, ni miss tatie yang tulis eh dalam blog dia:


award ini diberikan kepada mereka kerana :
- blog mereka kemas
- blog mereka sedap mata memandang
-blog mereka mudah difahami
- blog mereka bersih dari segala kontroversi
- blog mereka cantik


Ops! Cantik n kemas ke? Rasanya macam serabut sebab berdouble-double aje entri nya. Tuan tanah still tak dapat jalan penyelesaian masalah ni. Help!Help!
Apa pun, Thanks Miss Tatie Comel. Dengan ini saya ingin jugak memberi award ini pada semua blogger momma yang lain. Sapa-sapa yang rasa dia momma dan mempunyai anak yang cumel-cumel, sila lah ambik tau kerana kamu sememangnya gojes. Sumpah gojes. Ambik award ni tau.

Hutang ke dua. Hutang contest. Alamak, yang ni kene buat dalam entri lain. Tak boleh ke buat sekali arung nih?

0 actions:

Post a Comment

ღTukar tulisan? Silalahღ

ღFollowersღ