Thursday, March 10, 2011

FlashBack: Zaman bertunang




Saja nak flashback balik zaman-zaman anak dara dulu. *gara-gara tengok pic Puan Reen dekat Fb. Woo, baru tau dia rugged zaman muda belia dulu. Comel aje okeh*. Gambar atas masa alam bertunang. Herm. Pic ni ambik dekat MAHA 2008. Baju kebaya ni dah let go dekat adik yang berumur 13tahun. Tak muat dekat dada. HAHA...

This also zaman bertunang.
Bila hubby datang Jb masa tu tak tau nak g mana, kitorang pun tawafla Hutan Bandar Mutiara Rini tuh. Tengahari sanggup berpanas. Bila ingat balik, aje keje gila. LOL.

Yeah, sweet memori. Masa hadir kenduri Muzai n YuzaI tahun 2008.
This baju also tergantung aje dalam almari. Baju tunang ni weh. Tak muat tang dada jugak...:p

Semasa hadiri kenduri kawen ofismate. Baju ni juga entah kemana tak tau. Tak boleh pakai sebab baju ni jenis melekap atas badan, nanti nampak perut muncit. Kihkihkih.

Mood nak kawen masa ni kan. Harusla amik pic dekat pelamin.
Tahun 2009.
Baju kurung moden ni boleh pakai. Nasib baik!


P/s: motip=tak tau. Takde idea nak update blog. Nasib baik Reen bagi idea.
Kahkahkah...

7 comments:

  1. kecik molek je fasyha ni tao
    tp ok la bsr tang dada je..
    na ni kang semau tmpat nk bsr,
    lg sedey,
    tsk tsk..

    ReplyDelete
  2. sekali sekala flashback gambar2 lame dari post gambar anak syok gak kan? hahahaha

    ReplyDelete
  3. erk. sempat jugak org mencelah kat gbr korang berdua eh. hihihi.


    btw, sweet je fashya!

    ReplyDelete
  4. ok ape entry macam ni.mengimbau kenangan lama.menyemarak cinta.huhu.nnt nak tiru la.hehehe

    ReplyDelete
  5. wah..mgenang kembali zaman2 kgemilangan dl ek..hehe..fasya pn nk wat jgk la nti.. 3 tahun agi, fasya leh la wat entry gt..:P

    kak fashya pn kecik jgk ek..

    ReplyDelete
  6. best kan bila ingt zaman sebelum kawin dulu =)

    ReplyDelete
  7. sesekali tengok gambar dulu2 mesti akan tersengih sendirian...

    ReplyDelete

ღTukar tulisan? Silalahღ

ღFollowersღ