Friday, February 6, 2009

sesuka hati jek...

sebelum korang bace entri ni..aku nak mintak maaf kalo gune perkataan yang agak kasar @ kurang sopan...sebab aku sangat marah!!...aku sangat marah!!.....dah la pada hari jumaat yang mulia ni ko buat aku sangat sakit hati...


aku nak tanya korang,kalo korang masuk rumah org kan...korang buat rumah org tu macam rumah korang sendri ke??? msti x kan...

argh...ni bukan pasal rumah!!ni pasal lab...aku sangat tension dengan sorg staf nie....die masuk lab aku buat macam lab sendri....bleh ke masuk dalam lab trus amik barang2 dalam 2, amik chemical dalam lab aku tu macam ko buat sndri dalam lab kau!!!

HELLO!!!!

Tuan punye lab ade dalam tu okey!!!susah ke mulut ko nak mintak kebenaran dulu...ni sesuka hati ko je nak amik,nak guna....kalo chemical2,radas2 yang pakaibuang yang ko guna tu dah abes...aku jugak yang susah nak nak order lain,aku jugak yang dok tersengeh2 kat lab assistant
mintak chemical baru....ko ape tau,ko tau nak gune jek....aku taula kite dok 1 bumbung tp kalo ko sesuka hati nak guna alat2 dalam tu aku marahla....lagi2 la ko buat muke xbersalah ko tu amik dengan sesuka hati ko macam aku xwujud dalam lab tu....aku ni plak kalo dah marah aku x pandai nak melaser...aku senyap jek..pas2 aku blah dari lab tu....tu belum ngan barang2 yang rosak dalam lab tu...bile aku nak guna jek..tgk2 dah rosak..tgk2 dah hilang...aku jugak yang susah nak guna.....

kalo ko gune sekali 2 xpela...ni ko slalu gune alat2 dalam tu...bukan aku nak kedekut....tp apelah salahnye ko mintak kebenaran dulu...salah ke????bukan sekali ko buat camtu..da banyak kali dah!!sekali dua aku bleh sengih2 lagi.kalo dah slalu aku menyirap jugakla tgk ko buat keje!!!

erm...aku tau la pangkat ko tu lagi beso dari aku....tp ko xkan xde rase hormat kat tuan punye lab....erm..hampehla...aku geram sangat arini...dahla aku tgh berPMS ni..lagila bertambah2 emosional ni....

SABAR FASHYA SABAR.......................................................

0 actions:

Post a Comment

ღTukar tulisan? Silalahღ

ღFollowersღ