Friday, February 27, 2009

ape yang berlaku semalam,harini dan esok??

hari ni hari jumaat,semalam hari kamis, esok ari sabtu...dah pon nak abes bulan februari ni...
cepatnye masa berlalu.....
semakin lame semakin tinggalkan kita....

busanla arini..saya pon xtau knape..
nak membaca pon malas...nak buat ape pon malas!!!....sangat10x..

erk....gigil...gigil....sejuk btol ekon dalam opis ni...rase nak tido jek, tido nak ade selimut tebal skali..HAHA..bleh??




sambil2 dengar lagu2 dalam winamp aku...sangat busan lagu2nye okay...sila lihat lagu2 saya ni...boleh kate hari2 saya dengar lagu2 nie...adeh...tp ade gak yang best jugek dong...


~cube tgk lagu 1st skali....Pelamin Anganku musnah...
huh...lagu ni sangat sedih........kalau jadik kat diri sendri....Allah jela pengubat segala2nya...

~lagu bon jovi tu, my en.tunang penah dedicate kat saya....rasa macam nak melayang tinggi2 dgr lagu tu...meh kongsi sket lirik lagu ni...

"And I will love you, baby - Always And I'll be there forever and a day - Always I'll be there till the stars don't shine Till the heavens burst and The words don't rhyme And I know when I die, you'll be on my mind And I'll love you - Always"

"
If you told me to cry for you I could If you told me to die for you I would Take a look at my face There's no price I won't pay To say these words to you"

huhu....rase terbang melayang dah ni~~~~~~~~tinggi~~~~~~~~~~






Ape yang telah berlaku semalam???
semalam saya telah amik 2jam keluar pergi Jusco tebrau city dgn opis mate...oh, saya memang pantang sangat....pantang diajak....saya mesti nak ikut....HEHE..kebetulan saya xdapat buat keje saya disebabkan kesilapan teknikal alat,so xpela kot...saya g kejap jek..lagipon Jusco tgh buat Jcard kat sana...mane tau ade yang murah2,boleh grab satu ...

Nak tau ape yang saya beli.......cadar kawen yang berharga RM150..hihihi..sangat murah..70% dari harga sebenar yang beratus2 ringgit....huh..time2 camni la saya mengambil kesempatan untuk membeli barang2 yang mahal dengan harga yang murah..yeay!! saya suke..saya suke...

ops....hari gelap saya sudah terang sebab dah gaji..hihi...sebab tu saya boleh beli dan membelah..
tp cedih...arini gaji,setelah diagih2-agihkan gaji saya dah jadik separuh...waaaaaaaa...xpela..redha jek..Alhamdulillah..saya patut bersyukur...


Ape yang berlaku hari ni??
erm...harini....hari besday my big brother. EYI....masuk 26 dah this year...

















yeay...meh nyanyi ramai...

"HAppy birthday To YOu"
"HAppy birthday To YOu"
"HAppy birthday To Eyi"
"HAppy birthday To YOu"


Clap...clap ur hand....sila tiup lilin....HIHI
dah masuk 26 tahun....semoga panjang umur dan murah rezeki...

and...and...my big bro's birthday same with my 'cerita lama'..dah wish dah,tp die xbalas...UWEKS!! lantakla........den xdo apo2...HAHA!! aik..nape ter emo plak ni...huhu




pic ni mase tahun 1987...lame dah kan....
me n my big bro...mase ni cam baik je...
then bile besar sket...abg saya ni sangat nakal n degil..die ske buli saya...
tgk!!tgk!! pipi saya....bulat...hihihi










and this pic....mase tahun 2005 kot...
xingatla...mase hari raya....mase ni muda belia la....ala.ala jambu gitu..HAHA....
tgk!!tgk!! pipi saya masih same...HAHA







ok..abes...

rehat yang panjang hari ni jugak..saya dah abeskan mase di Maybank Taman U....
mule2 saya amik duit kat asb..nasib baik xlama dan xramai orang...yang buat saya lama di sana..sebab saya nak buat akaun maybank...supaya senang saya nak berurusan dgn org yang ade akaun maybank....erm...perut dah berbunyi2..tekak punyela haus...
~~malasla nak crite panjang2~~HEHE..
Akhirnyer,saya telah berjaya ade akaun maybank...yes..yes...lame nak buat ni..baru skang dapat buat....

Ape yang akan bakal berlaku esok??
Esok hari sabtu...sepatutnye saya perlu merehat2kan diri di rumah @ berjalan2.....
maybe pagi saya terpaksa ke lab lagi untuk settlekan keje2 saya yang banyak....
tengahari saya akan ke hospital....hah???hospital??kenape?sakit ke??
eh,bukan..bukan saya yang sakit.saya ke hospital kerana nak melawat kawan sekerja yang terpaksa ditahan di wad. sakit ape tu saya xpasti...mungkin sebab jantung die....xtaula...esok saya akan update crita die dalam blog ni..insyaAllah....

dan...dan...dan...
esok saya akan berjumpe buah hati saya..pujaan hati..jodoh saya yang ke2 ...erm..dah lame saya menanti kehadiran die...banyak dah duit saya habiskan untuk die...waa....abes duit simpanan saya yang akan digunakan untuk berkawen dgn jodoh pertama saya..tp disebabkan jodoh ke2 saya ni sangat2la saya perlukan..saya redha...kalo die xjadik milik saya..menangisla saya..diela segala2nye bagi saya nti....huhu..saya akan sayang die sampai bile2....HIHI

Warkah Untuk en tunang:
Kehadapan b yang disayangi,
Sya harap b pasrah dan redha sebab lepas sya berjumpe dgn pujaan hati ni,b terpaksa berkongsi kasih dengan die k...b perlu redha..kalo boleh sya sendri xnak membahagi 2 kasih ini tapi sya terpaksa..uh..sangat sedih...disebabkan die lebih dekat dengan sya,maka mungkin kasih sayang itu lebih banyak kepada die dari b...harap b dapat bersabar k.jangan jeles secara banyak kalo sya terleka dengan pujaan hati sya yang ke2 ni k sehingga mengabaikan b...sekiranye b terase sya mengabaikan b, b sedarkanla sya ok...jangan bagi sya terus hanyut dengan pengorbanan dan kasih sayang die kepada sya....
Uhuk..uhuk...terbatuk jap....

b,
Walaupon buah hati sya yang ke2 ni nti xdela sehensem b,xdelah sehebat mane macam b..biasa2 saje...tp die lagi putih dari b....1o kali putih dari b..HAHA...eh,jangan terasa tau...tp sya dapat rasakan, b pon rasa bersyukur dgn kehadiran dia..sebab b kan jauh...die dekat, die boleh jaga sya, boleh bawak sya g mane2 saja tanpa pertolangan sape2 lagi kan....HIHI
...

oklah b....sampai di sini sahaja...semoga b trus tabah menghadapi hari2 yang mendatang...jangan jeles kerana sya mungkin akan bahagia dengan si dia....xsabar nak jumpe dgn die esok..YiHA!!!!
b jangan risau k..minggu depan sya jumpe b pulak k....tata titi tutu...

yang benar,
.........sya.........
seorg tunang yang terpaksa membahagi 2 kasih sayangnyer....**wah...xrela u**




oklah...daaaa...saya sudah mau balik dong...saya penat update entri ni...HIHI...ish..xsabar menanti hari esok...*wink..wink*

nota kaki: semoga hari2 yang akan datang lebih bermakna dan ceria...ameeen......






0 actions:

Post a Comment

ღTukar tulisan? Silalahღ

ღFollowersღ