Monday, October 31, 2011

Gathering Blogger Momma @ Critterland

Assalamualaikum semua!!

Seminggu tak update blog! Rindunya kat blog. Cerita-cerita dari hot mami semua pun saya tak sempat nak update jugak. Macam lama dah tak BW.

Cerita Critterland. Seronok betul dapat berkumpul kan? First time jumpa Na-Mika, Fiza-Eryna, Hany-Faqihah, Mar-Qaseh, Ainul-Areesa, Elly-Isya, Nurul-Sofiya, Fad-Imaan, Ainul-Areesa, Ana-Dani, Ann-Kaisyah. Yang lain, Sharena-Naurah, Eisya-Dayu, Jue-Alif dah penah jumpa sebelum ni. Seronok sangat. Dan yang paling seronok pastila anak den tu ha.Main je kejenya. Sampai nak share jongkang jongkit dengan kawan lain pun kedekut. Menjerit je kejenye. Adoi Husna, malu ibu taw!

Nasib baik jugakla gathering ni diadakan kebetulan saya ada kat Klang. So, sangat bernasib baik dapat join. Takdela menjeles-jeles macam selalu tu  :) Thanks to Mamaelly selaku penganjur. Lain kali boleh buat lagi dan Allah izinkan, saya pasti akan join lagi.

Perjalanan dari Klang ke Serdang, amik masa 1 jam lebih sebab kitorang tak tau jalan paling dekat. So, daripada tersesat, baik ikut je Highway Plus. Sampai pun ngam-ngam je pukul 11.10  pagi kot, masa tu pun, macam ramai dah ade tapi sessi bagi hadiah belum mula lagi seperti yang dirancang. Orang pertama yang saya jumpa Sharena yang tengah dukung Naurah yang sedang ketiduran. Then Fiza, lambai kat Fiza, dia buat muka blur plak. Alamak, tak kenal I ke? Lama-lama, baru dia cam kot, then, baru nampak puan penganjur, Mamaelly yang cun.  Makin lama, makin excited bila nampak wajah-wajah yang hanya dikenali dari alam maya saja.


 Geng Ayah. 
Untung bapak-bapak dapat kawan-kawan baru kan?



Geng Ibu aka Hot Blogger Mom. 

Ada kakak sorang kagum dengan group kita yang buat kecoh hari tu sebab tengok anak masing-masing sebaya je. Group apekah ini?

Masa sessi cabutan hadiah, saya dapat kotak hitam yang berisi sehelai baju dan sebuah buku Doa-doa dan Asma UlHusna.. Terima kasih ye pada yang memberi. Baju tu nasib muat dengan badan ni. hihi... Selesai sessi pemberian hadiah, ramai yang beransur pulang, tapi Saya, Jue, Ana Lyana n Dayu still stay layan anak-anak dan bapak-bapak main kat sana. Bila perut rase dah rasa minta diisi, Husna pun dah mengamuk nak tiudr kami pun terus ke Mines untuk mencari sesuap nasi. Masuk kereta je, Husna terbongkang tak sedar diri. Sampai rumah, ayah Husna dengan ibu Husna pulak sambung terbongkang sama. Hihihi.. Penat tau kejar anak dalam tu. Overall, kami sangat enjoy pada hari tersebut. 

Semoga kita jumpa lagi. InsyaAllah....

pic: credit to Mama elly. Cilok je sebab saya tak banyak snap pic....bateri kamera pun dah kong. Sedih. :(

2 comments:

  1. fasya, sangat seronok jumpa sya ngan husna... mula2 ana konpius, ni husna aziyana ke husna fasya, sekali tgk mak dia..hehe fasya..:)

    ReplyDelete

ღTukar tulisan? Silalahღ

ღFollowersღ