Wednesday, December 22, 2010

Ape motif daaaaaaaa...

First time dalam hidup berblogging ni, 1 bulan sampai pun puluhan entri. Kalau tak belasan @ tak sampai belasan pun.jakun seh, orang lain berpuluh-puluh entri tak kecoh pun...hehehe.
Ape nak tulis nih eh...

Hemmm...

Minggu ni, jadual kerja saya kat opis n lab tak padat. Banyak masa dan sempat blogwalking. Memang rajin blogwalking ni. Dari satu blog ke satu blog saya terjah. Kebanyakan blog yang saya pergi of course la blog mak-mak. Nak ceduk ilmu kan.

Dua/tiga hari yang lepas, saya telah pegi blogwalking dekat blog-blog yang bukan mak-mak. Saya pegi blog Hanis Zalikha, Irine Nadia Marcello, Fatin Liyana. Ni semua blogger-blogger cun melecun. Still muda belia. Remaja. Ni sume gara-gara adik sayalah ni yang dok kenalkan. Terjebak aku sekejap.

Diorang ni sume sumpah cantik-cantik. Followers, readers sume fuh, ramai sangat. Rasanya ramai kot yang familiar dengan blogger-blogger nih. Saja tak bagi link, sebab korang pandai google sendirikan. Hihi...

Ape daaa motif aku buat entri ni.....Aku pun tak tau..Hahaha

Saya cume nak cakap, naluri saya macam tak sesuai nak baca blog-blog diorang. Diorang muda remaja, sayakan mak-mak. (Nampak macam 'ei..tua nya I'). Tapi sekali skala nak terjah best jugak. Agak-agak nak rase jadik muda belia. Bolehlah. Silalah...

Rasenya sesuai baca blog macam blog Kak Farah Farhan(Sara Kids), Mia Kiddiddles (Momma Mia), Kak Yati (pengepam tegar- kagum dengan akak ni jadik pengepam tegar selama 2 tahun sebab anak dia reject direct feeding). Antara senarai blog mak-mak yang saya terjah. Blog-blog korang yang ade dalam list ni pun hari-hari saya terjah. Blog Nurulism.com tu pun saya boleh baca sebab die jugak mak-mak like me....wahahahaha....

Dahla, ape da mengarut je.. Jadik tak reti pulak nak tulis bila terkeluar dari dunia parenting ni.
Huhu...Not multitalking punye orang.


Sayalah mak-mak... :D I dah tua la
Bagi besaaaarrrr punya...HUHU

10 comments:

  1. bukan tua...usia bertambah,makin matang.heheee...

    tp btol lah fashya,sejak jadi mak2 nie..kwn2 blog pun mak2 semuanya.
    share citer anak2.memang best :)

    ReplyDelete
  2. comelnya Husna...

    cute je pakai tudung. asek lupe je nk try kt naurah..hehehe =p

    ReplyDelete
  3. hehe..even dah jadi mak orang, still macam anak dari lagi...jeles i..:P

    ReplyDelete
  4. Mak..mak...??? xde la.. kalo org xkenal jumpa Fashya kat lua... mesti ingat single mingle lagi...

    ReplyDelete
  5. betul la..bila dh jadik mak ni blog2 mak jer la terjah..skrng tgh dok mengumpul blog mak2 yg bf plak

    ReplyDelete
  6. huk aloh angah..nanti n dah tua bangka pon join jugakla blog mak mak..kihkihkih

    ReplyDelete
  7. tak tua la
    makin dewasa je

    alah, dulu dah lalui zaman muda belia tu
    merasa la pulak idup sebagai mak org ni

    ReplyDelete

ღTukar tulisan? Silalahღ

ღFollowersღ