Monday, October 12, 2009

Selamat Pengantin Baru Meor n Dayah

betul2 2bulan lepas saya diijab kabulkan, cikgu meor pulak selamat diijabkabulkan dgn pilihanhatinye...alhamdulillah, akhirnya Cikgu Meor dah kawen...~~~lalalalala~~~~
semoga bahagia sampai ke akhir hayat.....cepat2 dapat baby ye...hihi...

saya xnak terlepas menyaksikan hari bahagia mereka...walaupon saya masih lagi berkeadaan sebegini, mabuk+pening2 lalat sikit, saya gigihkan juga menghadirkan diri ke majlis walimah mereka bersama en suami yang kusayangi....alhamdulillah selamat jugak sampai..senang aje nak carik umah pengantin...

sebelum ke rumah pengantin pegi carik adiah dulu kat jusco...ala kadar saje adiahnya..."meor, kat adiah ko tu kan, xde pon name aku, aku xjumpe pen la...ko tgk pembalut adiah jusco kale merah tu dan xde bername tu, adiah dr akulah"...HAHAHA......dalam pukul 1lebih baru gerak ke batu pahat ikut highway, sebab xtau jalan lame lor....xpelah berbayar sikit, asal mudah nak carik jalan...bukan familiar pon dgn kawasan sana...sampai2 pon dah pukul 1lebih, trus g khemah makan n makan dulu!!!......

lame jugak nak tgu pengantin datang...dah nak dekat pukul3 barula pengantin sampai...nasib baik hubby sanggup tgu....at last meor yang kacak lagi bergaya sudah datang...saya n hubby pon meluru ke depan nak tgk pengantin...

mentangla fotographer.....sekali yang amik pic die sampai 7-8org yang pegang kamera...malu i nak amik pic die sebab gune kamera tecik dan comel jek...HAHAHA...


senyum meor...senyum....aku nak amik pic ko ni....aku rase macam time aku nak nikah aje time ni..sebab tema kite lebih kurang gitu....silver is gorgeous...btul x???

time ni hampir2 nak balik...hubby ajak balik sebab die ade destinasi nak menyinggah...almaklumla masih dalam bulan syawal..sori la en.meor, aku xdapat nak tgu lame n nak amik2 gambo dgn pengantin baru ni....korg pon macam bz jek....ape pon...
CONGRATULATION TO BOTH OF U...
jalani kehidupan rumahtangga dgn aman dan damai...

dekat wedding tu, saya leh jumpe balik kawan lama masa kat matrix melaka dulu...Dr.Azlina..betul ke name die ni???aku pon ingat2 lupe lor..hihi...die pon mummy To Be jugak....dah 5bulan, tp perut die xnampak lagi...maybe die pakai baju besar...
mula2 saya xtau die dah kawen, siap suruh die amik berkat lagi...HAHA..sebab die dtg secara solo, tiada suami disisi....
sekali kawan die soundla....."ish, die ni dah lepas la....2 dah ade isi dah pon"....saya pon terkejut la...trus soal selidik macam polis...so, mehla kite amik pic.....sambil berkata...
"we are mummy to be".... :)

~tammat~

1 comment:

  1. thanks ya fashya & mokhtar. sampai juga umah bini aku tuh.. sori tgu lama sampai jam3 baru aku kuar.. Mak andam tu sengal skit, aku sanggah kat umah laen, dia tgu kat umah laen..haha

    adiah tu pun thanks. aku pun tertanya2 adiah sapa la sampul jusco kaler merah ni..

    Doakan kami bahagia dunia dan akhirat ya..

    ReplyDelete

ღTukar tulisan? Silalahღ

ღFollowersღ