Tuesday, May 12, 2009

jawap tag dulu la....

1.Bekas kekasih saya adalah :
ade ke????mase cinta monyet adelah...skang die dah kawen n ade anak sorg..alhamdulillah

2.Saya sedang mendengar:
alyah- xmungkin kerana sayang on my winamp

3.Mungkin saya patut :
pergi spa, berurut...waaaaaaa badan saya sakit2...

4.Saya suka :
merajuk dgn die..hahaha...

5.Sahabat-sahabat baik saya :
baik sangat dgn saya...i love u guys.. =)

6.Saya tak paham :
kenape masih ade white head kat idung ni walaupon dah pakai sticker ape ntah tu yang nak ilangkan white head tu...arghh...tension..tension..

7.Saya kehilangan :
duit yang banyak bulan ni... :P

8.Ramai yang berkata :
fashya ni comella.....hahahaha...pasan.. :p

9.Makna nama saya :
Cahaya bersinar.................

10.Cinta itu adalah:
indah....sangat mengasikkan...

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
sibuk bekerja.....x ym saya pon... :(

12.Saya akan cuba :
siapkan mende ni dgn secepat mungkin...

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
forever

14.Telefon bimbit saya :
NOKIA 5070...cikai jek...

15.Bila saya terjaga dari tidur :
carik hp, pukul brape ni ek...

16.Saya paling meluat apabila :
org yang marah sedang menghempas2 barang...konon2 nak tunjuk die tgh marahla tu...

17.Pesta/Parti adalah :
makan-makan...

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
kucing camni....












19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :

mase umur 0-5 tahun....sebab mase tu ibu ade lagi....bleh nak manje2 slalu....

20.Hari ini :
hari selasa

21.Malam ini saya akan :
belek2 lagi majalah pengantin dan siapkan mende ni....adoi....

22.Esok pula saya akan :
pergi cek tiket bas sebab saya nak ke KL this weekend

23.Saya betul2 inginkan :
kesihatan yang baik, keluarga yang bahagia dan diberkati...

24.Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini :
alamak....ade jerawat kat dahi...menjadik2 plak jerawat naik 2-3 minggu ni

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan? :
tempat menghabiskan duit...wahahaha

26.Makanan Barat atau Jepun? :
Barat...jepun...barat...jepun....2-2 bolehla...telan jek...

27.Bilik yang terang atau gelap? :
time nak tido bilek gelapla best...time nak buat keje ke hape ke, bilik terangla

28.Makanan segera adalah :
boleh makan sebulan sekali jek

29.Ayat terakhir yang sy katakan pada seseorang?
oklah, pegi dulu....ade keje nak buat...

30.Siapa yang sy nak Tag?
semua bakal pengantin baru...hihi

0 actions:

Post a Comment

ღTukar tulisan? Silalahღ

ღFollowersღ