Tuesday, May 12, 2009

Oh!!!!

YaAllah, makin nak ujung hari ni makin malas aku dibuatnyer, mehla buat 1 entri yang agak carca merba dan membosankan barangkali sebab ntahla.....sejak balik dari bercuti lame2 nie....bukan xde keje yang nak diselesaikan, tp semacam ade perasaan aneh yang semacam malas gitu...agaknye otak dan badan yang dah lame berehat ni, bile naik kerja n nak stat tune baru die cam slow gakla, dalam otak xde mende lain selain nak berehat2 sambil menikmati urutan aromaterapi yang best sambil membelai2 badan ni...adoi..bestnye kalo dapat....erm kalo aku ade banyak duit xyahla nak membazir2kan mase berangan2 itu dan ini......abes!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

`"yea....ini die aksi2 hebat seorg jaguh pool CEPP yang menang berganda 3tahun berturut2 tanpa fail....."


haha....ayat kat atas hanyalah dongengan semata2....pergh tgk pic macam handal gile main pool padahal tu la 1st time main pool sepanjang 25tahun hidup atas bumi yang indah lagi permai ni...en aidee yang pakai baju kaler merah kat pic ni, die ni yang ajar aku main pool n belanja kitorg main pool ni....








mula2 macam malu2 kucing nak buat aksi tonggeng menonggeng ni....last2 aku naik asyik plak xmau berenti...ermmm bile dapat masukkan bola dalam lubang...ape lagi jerit2 suke-suke....wah dalam hati memuji diri sendri...waaa...mmg betulla aku ni fast learner...HAHAHA....*perasan*






~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I LOVE MALAYSIA very Much!!!

aik, knape aku ckp camni.....

hehehe....yelah, mmg wajib sebagai rakyat malaysia cinta kat negara malaysia...
korg yang xpenah g oversea atau rase macam teringin sangat nak g oversea tu, korang pasti akan lupakan niat korg tu nak g oversea lepas tgk pic2 saya ni...
okay, kita saksikan 1 per 1 k...


First
pic ni dekat pantai kat Ireland...
saya just google je pic ni...cantikkan...tp jangan lupa, kite pon ade jugak tau pantai yang camni..malah lagi cantik lagi...xcaya???
see....xpayah pegi jauh2...dekat desaru dah dapat jumpe pantai yang cantik macam kat Ireland tu......

Second
kat mexico....ship cruise....

kat malaysia pon ade.... =)

tara.......kat penang pn ade laaaaa..hihi

third
hanami di jepon....

taman landskap kat johor bahru pon ade hanami jugak ape....best sungguh...


forth
temple di China...

hahaha..just in Malaysia only...



tapi.............
diorg tu ade ke sawah padi macam ni..

erm....jawap..jawap...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~












0 actions:

Post a Comment

ღTukar tulisan? Silalahღ

ღFollowersღ