Tuesday, August 17, 2010

What she's trying to do??

Dia buat countdown

TIGA


DUA


SATU


Mencarut?? No lah, she's know nothing.
Kebetulan je semua. HAHAHA

Kalau menyusu, tangan tu asik garu kepala je




14 comments:

  1. hehee..kysha pun camtu gak
    kdg2 jari tengah tu je yg dihisapnya.

    ReplyDelete
  2. hihi...so sweet =D i like...
    kite pon suke perati naurah. lebih2 lg klu dia tgh tido. msti nk ciom pipi dia byk2 kali. habi sllu marah kaco naurah tido hihi =p

    ReplyDelete
  3. miera: cutekan..hahaha

    zuris: hahaha..budak2 bukan tau..mane sempat aje dia hisap..hiihihi

    sharena: fashya terbalik plak dgn sha, habi suke kaco husna tido, fashya yang marah dia kaco husna tido..susah weh nak tidokan dia...

    ReplyDelete
  4. hihi. soo cute la Husna.
    kadang pelik tgk baby asik garu kepala. gatal agaknya, eyh?. :)

    ReplyDelete
  5. same mcm awg dondeng la..
    hahah
    rambut ade kat tengah2 je..
    sbb klu nyusu..
    tgn tu asek duk karuk2 tepi kepala tu..
    haishhh, itu yg botak tepi kiri knn kpl dia ;P

    ReplyDelete
  6. fasya selalu bersihkan dlm mulut dia tu cmane ek?

    ReplyDelete
  7. ibu alia: kadang2 fashya tolong garukan....kesian tgk dia beriya2 garu kepala

    na: hahaha...baby mmg suke garu kepala ek...habit kot, macam hisap jari

    reen: reen, fashya update entri lepas jap, tunjuk ubat tu...check it out

    ReplyDelete
  8. so cute husna wat countdown ye.mya reti wat telunjuk je.1Malaysia la kononnya.kalo husna dok garu kepala mya plak dok garu blkg telinga.smpai merah2.bila tlg garukan dia marah pulak

    ReplyDelete
  9. hihih rupa2nya sama je baby2 ni eh..Putry garu2 cam tu maknannya nak tdo la tu..makin laju dia garu maknanya nak mengamuk sbb ngantuk la tu.so mama papa siap sedia la nak dodoi

    ReplyDelete
  10. So cute.. Kecik2 da bijak.. kalo Izzah.. dok tarik2 baju... suka sangat tunjuk pusat dia yang da xterjojol lagi tuh.. hehehhe...

    ReplyDelete
  11. comelnyer..huhuh..tak sabar tggu bb kuar nih :))

    ReplyDelete
  12. haaa sama laaa dengan syaura. tapi sangat ganas sebab kuku dia tajam eventhough dah potong. sampai calar2 kepala tau..huk2

    ReplyDelete

ღTukar tulisan? Silalahღ

ღFollowersღ