Thursday, March 25, 2010

Malulah saya.....


Ape perasaan anda bile suddenly cek email dan terima email macam ni.....For me, tak tau nak gambarkan perasaan macamane, sebab tanpa diduga blog saya ni ade jugak silent reader yang dah ikut since saya belum kawen lagi... Terharu pun ade jugak... Saya bukanlah blogger tegar.. yang akan update cerita kehidupan setiap hari, setiap ape yang dilalui tidak semua saya ceritakan di sini....cerita-cerita saya pun ade kalanya banyak yang merapu, tapi Syukurlah ade yang suka membaca, maknanya blog ni dapat diterima orang... dan niat saya menulis blog ni pun secara suka-suka, disamping boleh gain ilmu dari blogger lain, yelah, dulu nak ceduk ilmu pasal persiapan perkahwinan, skang dah berumahtangga, carik ilmu pasal alam rumah tangga pulak, and now, dah nak dapat bby, nak cari ilmu pasal penjagaan bayi pulak...Hmm...

Pada akak yang bagi email ni, thanks sangat-sangat, saya biasa jek... Kalau jumpe kat mana-mane tegur ajelah... takde masalah bagi saya... :)

0 actions:

Post a Comment

ღTukar tulisan? Silalahღ

ღFollowersღ