Wednesday, January 20, 2010

terimalah hakikat bahawa..........

.........ekau makin membesar dan mengembang


Bila bertembung dengan sape-sape saje kat opis ni, mesti diorg tegur fashya dah besar, fashya dan gemuk, fashya dah bla..bla..bla.. (yang seangkatan dengannyalah).....

saya?

senyum, gelak-gelak sajelah, mmg hakikatnya saya dah mengembang dengan jayanya...bukan senang nak naik badan bagai dipam-pam ni..dulu masa anak dara org ckp saya kecik aje....skang ni hambik....HAHAHA....tak terasa hati pun bile diorg tgur saya dah gemuk....gemuk bersebab takpe, ade anak dalam perut ni....

Skang dah masuk minggu ke-25...si kecik ni dah pandai keras-keraskan badan die....kadang-kadang sakit jugak perut dibuatnya...skang ni tgh aktif bergerak dalam pewut ni...

ish ...xde idealah nak tulis ape lagi.entri tamat....



p/s: tujuan letak jari kat atas tu, nak tunjuk kuku saya tu dah pendek tp ade banyak kale putih tu...apsal ek, kurang kalsium ke kalo camtu....(fokus kat jari manis n jari kelinking ye)

0 actions:

Post a Comment

ღTukar tulisan? Silalahღ

ღFollowersღ