Tuesday, June 23, 2009

she's so sweet





she's so sweet?? why??

" Selamat malam angah, g-ha sayang dan rindu kat angah. Semoga panjang umur. Bye".

"Selamat bekerja.Bye.G-ha nak g sekolah dah.i Love u".

"Angah, g-ha nak mintak maaf kat angah, baju yang angah baru belikan untuk g-ha tu along koyakkan, g-ha dah nanges dah ni".



"xpela angah, g-ha betulkan balik nti...g-ha sayang dan rindu kat angah".


antara sms yang dihantar oleh my lovely sis, Najiha...adik second bongsu..die sangat manja....sweetkan....sweet...
penah dulu die cakap, dia xbagi saya kawen, sebab nti die xdapat nak manja2 dengan saya...die jugak penah ckp, angah dulu best, mase baya g-ha, angah ade ibu...adeh adik ku sorang ni, sedih pulak saya dengar die ckp camtu...setiap kali saya nak balik ke Jb, setiap kali tu lah die menangis...same je dengan syahid...saya penah crite pasal diorg kat entri ni...

Syahid pulak,adik bongsu bile saya nak balik ke Jb, die akan sekat saya supaya stay aje kat rumah..xyah g keje, jaga die lah...ade saje akal die nak sekat saya....kadang2 rase sangat rindu kat diorg ni, tp bile dah ade same2, banyak pulak kerenah diorg....pening kpale dibuatnye...meh layan pic budak nakal syahid ni....

me n syahid...


haaaaaaaaaa...ade skandal ye


dengan lovely ayah



celebrate birthday yang ke-7 dengan sepupu...



**ko sidai pic lagi dalam blog ko.**huhu

5 comments:

  1. adeh, terharu plak baca entry fashya kali ni sbb akak tau camne fashya rasa saat2 ibu baru pergi dulu...g-ha mcm muka fashya..senyum je...

    ReplyDelete
  2. betul hanani cakap..g-ha sebijik muka fashya..manis.. =)
    sedih pulak bila dia cakap psl ibu tu..huhu..anak2 kecik..apa yg dicakap, honest je..

    urmm..psl tak bg kawen tu, sama la cam anak sedara iza..dia siap bg syarat, klu nak kawen, kena tunggu umur dia 9 tahun dulu..sbb dia kata, masa tu dia dah besar sikit..
    tp skrg umur bru 6 tahun..tua la makcik dia ni sementara nak tunggu 3 thn lagi..

    ReplyDelete
  3. hariza: nak penuhi syarat die abesla awak..hihi

    ReplyDelete

ღTukar tulisan? Silalahღ

ღFollowersღ