Wednesday, December 31, 2008

wedding si kembar muzai n yuzai

holla..i'm back..lepas cuti 5hari kat kampung..sonok dapat cuti lelame ni..rase malas nak balik Jb semula..em aku nak menunaikan janji nak update wedding kawan kembar aku...nah,tgkla pic2 nie..seronot jek dapat g wedding diorg nie...ade 2 sebab:

1. 1st time g wedding kembar naik pelamin sekali
2. jumpe balik kawan2 sekolah menengah dulu...dah 7tahun xjumpe

erm bile jumpe,gather semula..yang pompuan aku tgk sume same jela..yang laki dah bertambah misaila..ade janggut ciput sket..haha....

kitorg yang nak runtuhkan pelamin dan buat kecoh kat wedding kembar ni

hurm...bile dah jumpe semula ni masing2 mengupdatela cite masing2..ade yang dah bertunang,ade yang dah kawen,ade yang tgh sambung master,yang jadik cikgu..dipendekkan cite mmg bestla....

muzai n yuzai

same x muka diorg.dulu mase dok asrama mmg susah nak cam muka diorg ni..yang bezakan diorg ni ade tahi lalat kot kat muka...kalo nak panggil dari jauh...main panggil jela..kalo btol,btolla..kalo salah,salahla..hahaha..

sweet2 couple atas pelamin

bagus jugak diorg ni kawen serentak...save budget..kitorg yg nak dtg nie pon senang sebab sekali datang jek...ade 2 yang dari jauh sanggup datang..fuh..respekla korang...ade jugak yang xamik cuti hari jumaat 2...dari jauh2 datang balik hari jek...sume gara2 excited nak tgk kembar nie naik pelamin same2...aku n my en tunang datang dari segamat jek...tp en tunang saye la sian jugak kat die..lepas keje hari rabu tu dah gerak dari seremban ke segamat ..then esoknyer kitorg ke serting pulak...then die hantar aku balik ke segamat pulak..n kene balik seremban semula sebab esoknyer die keje...pergi balik..pergi balik macam 2....adeh xpela..bila lagi nak buat keje giler 2....sekali sekala jek..hihi..kitorg keluar dari rumah pukul 9.30am, sampai serting dalam kol 12.30pm...hmm sempat tgk diorg bersanding nie..tp yang aku plik sikit wedding diorg ni...senyap sunyi jek...xde paluan kompang,xde lagu2 pengantin yang selalunyer ade kat majlis2 kawen....kenapa diorg xadakan aku xpasti...xkesahla...tp meriah jugak majlis diorg...tambah2 lagi bile kitorg yang ramai2 nie jumpe balik dan bingit jugakla dgn suara2 kitorg nie...hahhaa....1 lagi..lauk2 best jadik santapan kitorg hari2...erm..kira berbaloila sape2 yang datang dari jauh 2......

gambar atas ni kembar tgh makan....mase ni kitorg sme dah nak bersurai dah.....
bye..bye kembar...tahniah n selamat pengantin baru buat korg berdua...semoga bahagia ke akhir hayat...amin..............


NFM: cemane gaknye majlis aku nti ek....(wondering............)




0 actions:

Post a Comment

ღTukar tulisan? Silalahღ

ღFollowersღ