Wednesday, December 24, 2008

Mau Yang Besar - Pianka, Cetus Kontroversi?

Mau Yang Besar - Pianka, Cetus Kontroversi?

Hey
sebelum engkau mulai menggoda
kau mestilah sedar apa yang kumahu

dari jelingan mu
aq sudah tau
apa yang bermain di dalam fikiranmu

aduh... kau nakal sungguh
tapi... kumengerti kerna kau lelaki
dan... aku wanita yang semua mahu miliki

tunggu... sebelum itu
harus... dengarkan dulu
yang diminta

aku mahu mobil yang besar
aku mahu rumah yang besar
aku mahu upah yang besar
wang untuk berbelanja
aku mahu impian besar

jika mahu menjadi pacar
aku mahu yang besar-besar saja

apakah engkau mampu memuaskan hatiku
cukup layan tak atau hanya buang waktu

aku... mahu kau jujur
harus... ingatlah selalu

yang diminta...
aku mahu mobil yang besar
aku mahu rumah yang besar
aku mahu upah yang besar
wang untuk berbelanja
aku mahu impian besar

jika mahu menjadi pacar
aku mahu yang besar-besar saja

jika kau berani
buktikan kau lelaki

jika kau berani
buktikan kau lelaki

dengarkan dulu...

yang diminta...
aku mahu mobil yang besar
aku mahu rumah yang besar
aku mahu upah yang besar
wang untuk berbelanja
aku mahu impian besar

Setelah diteliti, lagu ini tidak ada apa-apa unsur lucah. Cuma mungkin fikiran kotor sesetengah orang menyebabkan lagu ini kedengaran lucah, tp lagu ni best sangat..catchy....

0 actions:

Post a Comment

ღTukar tulisan? Silalahღ

ღFollowersღ