Tuesday, January 8, 2013

My combats!

Kejadian ini berlaku malam semalam pada pukul 11pm ke 12am camtulah. Kakaknya punyala berzikir nak tidurla, mengantukla. At last pegi join adik jadi kombat. Cucu askarla katekan. Asik nak main kombat kejenya. Padahal malam ni aku pun dah ngantuk sangat, lampu pun dah tutup. Bila tengok anak-anak macamni aku pun join sekali. Join amik gambar jela. Siap switch on balik lampu.

Mata adik silau kena flash. Haha. Kakak suka sangat walaupun dah ngantuk tu.
                            .


"Kakak, kiri ke kanan"

"Adik, kananlah!"
Haha. suka tengok pic ni macam kakak bagi arahan kat adik. Adik buat muka.


"Ibu, amik gambar Una"


Jumpa jalan yang lurus. Yeay!!

Posing kejap, sementara tunggu kakak nak keluar. HAHA

Yeay!!! Berjaya!!

 Lepas tu, aku terus hambat (eh, macam hambat kambing laks) diorang masuk bilik. Tak larat ah nak layan, mata dah ngantuk!

9 comments:

  1. muka si adik sebijik muka ayahnya Fashya
    hihi
    seronok juga tgk gbr mcm ni, mesti Una happy ada kawan main
    kakak Alia sokmo main dengan anak patung heheee

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha, sebijik, memang sebijik muka ayah dia. Tak lama lagi adik dia dah boleh berjalan ke, senang sikitla kot, ni adik dia asik mengemop lantai je, susah ati gak. takut ngutip2. Alia kena 'beli' adikla gini yep.hehe

      Delete
  2. adik dh lg beso dr kakak niha. muka sbijik mcm ayah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mane tak kecik, kakak xmau makan. asik nak jajan je.

      Delete
  3. Fashya muka adik macam ayah dia:)
    Bestnya da sepasangggg

    ReplyDelete
    Replies
    1. kuakui muka adik muka ayah dia. uwaaaaa...
      Alhamdulillah fifa.:)

      Delete
  4. hehehe mcm2 anak ni kan

    haah la adik mcm ayah la rupa dia

    ReplyDelete

ღTukar tulisan? Silalahღ

ღFollowersღ