Friday, June 24, 2011

Saya nak Let-Go

This two item saya nak let go sebab dah tak guna sangat. Atau tak guna langsung.

1. Breastpump Medela Harmony



Masih dalam keadaan baik, 9/10. Dari awal saya beli sebelum pop-out si Husna, hanya beberapa kali saya guna sebab tak serasi dengan badan sendiri. Terus saya beli Spectra 3. So, Medela Harmony ni saya simpan saja. Daripada tak diguna baik saya letgo dengan harga yang murah dari kedai ye. Of-course la, dah pre-loved item. Hihi.

Harga saya beli: RM310 satu pakej

Tapi saya nak jual pump tu je. So saya jual RM80 je.
Kalau kat kedai 1st hand punya harga RM200++

SOLD TO SURIATI. TQ very Much!

2. Ring Sling




Masih dalam keadaan baik. Guna 4 @ 5 kali sahaja. Kain sedap/cotton. Selesa. So, kalau anak yang kuat berpeluh tu takde masalah. Saya nak jual sebab dah ade carrier yang baru dan Husna pun dah pandai jalan.

Harga beli : Rm89.90

Harga saya nak let go dengan harga RM 60.


Kepada sesiapa yang berminat nak beli boleh email kepada saya eh:
n_fashya [at] yahoo [dot] com


p/s: saya akan bercuti selama seminggu, mungkin blog ini pun akan bercuti juga. Manalah tahu ade yang berminat nak beli barang kat atas ni, sabar ye. Tunggu saya balik dulu. Silap jugak pegi post time nak bercuti buat ape!!! Dang!!

4 comments:

  1. ring sling tu dh ada yg bli tak? huhuhu..saya nk...

    ReplyDelete
  2. yang, xjd la...hihi niat dihati mcm nk, tp hubby ckp cm mmbazir lak sbb mmg dh ada satu bb carier...hihi ada ke mende lain nk letgo? hihihi

    ReplyDelete

ღTukar tulisan? Silalahღ

ღFollowersღ