Monday, August 17, 2009

alhamdulillah....

Bismillahirahmanirahin...
Assalamualaikum wbt....

setelah 7hari menjadi isteri kepada suami tersayang, Mohd Mokhtar...saya telah kembali semula ke Jb dan bekerja semula...sedihnya meninggalkan suami....tp kami redha...



di kesempatan ni, saya nak ucapkan ribuan dan jutaan terima kasih pada semua yang terlibat menjayakan majlis perkahwinan saya......jutaan terima kasih terutama sekali pada keluarga yang bertungkus lumus, mengerah keringat demi menjayakan majlis ni, kepada ayah, umi, adik2, pakngah sekeluarga, pakde sekeluarga, pakcik sekeluarga, atok abah, atok mak...Ya Allah, terlalu ramai untuk saya ucapkan di sini,
kepada org2 kampung, ade yang xtido malam sebab nak masak nasi minyak, lauk dan semua jaudah yang bakal disajikan untuk tetamu...
kepada kawan2 yang sudi datang, dari dekat, jauh...TERIMA KASIH sebab sudi memeriahkan majlis saya.....

kini, saya telah bergelar isteri ...terlalu banyak tanggungjawab yang perlu saya jalankan untuk mencium bau syurga...kepada suami tercinta, terima kasih kerana sudi menjadikan diri ini suri hatimu....didiklah diri ini sebaik2nya...
jangan dipersiakan hidup ini, sama2lah kite menjalani kehidupan sebagai suami isteri dgn penuh ketaqwaan....aminnnn


18 comments:

  1. awk, congrats!!
    moga jodoh hingga ujung nyawa.
    Awk cantik sgt. hehe

    ReplyDelete
  2. cantik nya awak.. outfit pun menarik.. suke suke.. ;)

    ReplyDelete
  3. salam.
    congratulation syg! sorry xdpt same2 share hari gembira fashya. u look so gorgeous! semoga jodoh berpanjangan ye. take care!

    ReplyDelete
  4. congratz la fasya
    ijah mintak maap x dapat datang
    die kene keje

    ReplyDelete
  5. terima kasih semua di atas ucapan manis anda....
    sangat menghargai...
    ;)

    ReplyDelete
  6. cantik kamu....dan pakain pengantin yg cantik...suka!! Tahniah ya!!

    ReplyDelete
  7. hihi...modusoperandi ade facebook x? dalam facebook saya dah upload banyak sangat pic...pic dari official fotografer x dpt lagi..pic2 yang ade sume dari kamera sendri n kawan2

    ReplyDelete
  8. hye laling...congratss =D

    pa'e dtg tak? he hee...

    erm smoga tabah dgn PJJ :)

    ReplyDelete
  9. ciare: time kasih, saya akan sentiasa tabah dgn dugaan PJJ..hihi...pae xdatang dong, dia ade komitmen lain...

    kak yana: sabar kak yana...sikit2 yek..tgkla dalam bulan ni saya bagi pic kawen jek..hihi

    ReplyDelete
  10. fashya....tahniah yer...cantik la baju....

    ReplyDelete
  11. tahniah fasya;)

    "Raja sehari perlu diraikan kerana hanya pada hari itulah mereka sangat gembira dan dapat melupakan segala masalah yg ada kerana hari mendatang yg bakal ditempuh adalah sangat mencabar"

    ReplyDelete

ღTukar tulisan? Silalahღ

ღFollowersღ