Friday, March 6, 2009

adeh, nak bagi tajuk ape nih???

erm...apela punyer sindrom malas nak mengupdate blog...walaupon banyak cite nak diabadikan dalam blog ni....tp sindrom malas tu lagi kuatla......tula org nak ade blog..ko pon nak ade blog...tp malas nak update...dah masuk hari ke 6 bulan March ni,ni baru entri yang ke2 yang baru dibuat...entri 1st pon cam cincai boncai jek saya buat....

erm....malas...malas....
saya cume berminat baca blog org dan menanti2 entri terbaru dari diorg....
tp bile bukak blog sendri...rase busan pulak dgn cite2 yang ntah brape kali dibace...HAHA...bace entri kat blog sendri....

erm okla....saya update cerita 1st....

peringatan: entri ini adalah entri yang panjang dan dipenuhi gambar2...okay!!
harap maklum....terima kasih...

1. Melawat kat Maria kat hospital
~hari sabtu minggu lepas melawat kak maria kat hospital..dia kena paru2 berair...sian kak maria...

jalan ke hospital~~~we are here~~

saya dan ina dah kat atas katil kak maria..kitorg plak over2 me'landing' atas katil

kak dilla,besfren kak maria.. tu kak maria,nmpak tgn jek,muke sebenar di'sensored'kan...
kak maria kate "ko jangan nak amik gambo akak,akak tgh seksi ni..." HAHA

"nah, ko amik gambo tangan akak ni...biru2 dibuatnye, ko masukkan dalam buletin UTM....
tulis kat situ..pekerja UTM didera oleh doktor"

aunty ni tidor lena betul...sori ye aunty,saya masukkan pic aunty dalam blog saya..hihi..
aunty nie die xpakai baju hospital sebab die perasan die nak balik dah...padahal kene dok situ lagi.muke die kepoh dengan bedak tabur tu...lagi 1, die ni rajin sangat..pagi2 dah kemas cadarla apela...(sumber: kak maria)..pas2 kat atas dada die ade topi McDonald...topi tu untuk tutup muka die...panas kata nye..(sumber: kak maria jugak)....

fewit...fewit....pilih..pilih nak yg mane 1...saya curi2 amik pic ni..HIHI..
tp saya rase ade sorg yang perasan saya snap pic ni...cube tgk...ade sorg yang pandang ke arah kamera...jeng..jeng..jeng..

~~lepas balik dari hospital ni,saya g amik buah hati saya~~i love u mr bubble~~


2. Kak Tini dapat sejambak bunga ros putih dan biru....(saya nak tulis jugak yang ni..)


Soooooooooo suwiiiittttttttttt........sooooooooooo romantic.......aah..cair....


Eh..Eh..over plak minah ni.....
Yelah,hati pompuan mane yang xsuke bile dapat bunga...lagi2 dari org yang tersayang...
Kecoh jugak CEPP ni bile ade org delivery bunga kat opis...sekali untuk my housemate daa...sampai housemate saya tu xcaya bunga tu untuk die....em pak guard yang dah keje 10 tahun kat CEPP ni pon xpenah tgk ade org delivery bunga kat opis....
Erm..kira my housemate ni pemecah tradisi jugakla..erm...bestnyer dapat bunga...lalala......


minah yang kuat berangan sibuk2 jugak nak amik gamba dgn bunga ni...
aahhh!!!pedulik ape..yang penting saya tumpang bergembira dgn housemate saye ni...

Taraaa!!!...tuan punye bunga...HIHI....
~~buat muka blushing-blushing...MALU~~


(En.Tunang, kamu bace x entri ni????) xmalukan saya....=p

3. Pegi Pontian---kenduri kawen

Perjalanan ke Pontian hanya mengambil mase cume 45minit je....4kereta yang konvoi dari JB..
saya just tumpang kak dilla jek...


dah sampai pontian..time ni tunggu 1 kereta lagi dari pontian....

@ kenduri kawen....dilla yang pakai baju kuning tu adik pengantinnye...

ceh..ceh....berangan majlis sendri ke tu????
~~ko mmg kuat berangan la Fashya~~



balik dari kenduri kawen tu...sempat jugak melepak2kan diri dgn kawan2 kat tepi pantai....
oh..oh..angin laut buat tudung saya kepet...HOHO

aksi konon2 sejuk ade salji kat laut..wakaka

L.O.V.E hands by kak diha, me, kak ecah n kak atul..


okay...dah abes kot..........
erm ape lagi cite yang tertinggal...herm....
k la....cukupla tu....nti saya update lagi...

~petang ni mau ke seremban, kenduri kawen kakak kapten en.tunang....adekah akan jalan lalu bawah pedang..seperti yang diidam2kan oleh fashya..well...fashya mmg kuat berangan...

~dan family day Politeknik JB en.tunang di Port Dickson....TUNGGU.......



0 actions:

Post a Comment

ღTukar tulisan? Silalahღ

ღFollowersღ