Monday, June 4, 2012

2 weeks only. Sabar...

Husna dah balik Klang ikut ayah dia naik bas semalam. Sedih sangat nak berpisah sementara dengan dia. 2 minggu je, cepatla masa berlalu. Balik rumah sedih semacam je tengok rumah dah sunyi. Aku dah duduk sendiri. So, bila duduk sorang-sorang, housemate takde, rumah yang dah biasa dengar suara Husna terjerit-jerit, suara tarzan aku marahkan dia terus senyap rasa awkward ah.

Disebabkan kesedihan melampau semalam, aku pegi tidur rumah pengasuh dia. HAHA.. Dari aku sedih-sedih, sunyi-sunyi baik aku pegi cari kawan berborak. Lagipun pengasuh dia memang okay dengan aku, dia pun selalu je offer aku tidur rumah dia. Dia pun risau if anything happen to me. Mane tau tetiba sakit nak beranak, tinggal sorang-sorang.

Semalam Husna okay je naik bas dengan ayah dia, tapi muka dia tak boleh blah. Blur gila. Macam dia nak cakap, kenapa kena naik bas dengan ayah, kenapa ibu tinggal, why? why? why? Tapi dia tak menangis. Okay je. Ibu dia je yang dah bergenang-genang air mata. Nak berjalan ke kereta, air mata dah tak tahan, meleleh terus, orang pandang pun tak kisahla....

2minggu je. Sabar-sabar-sabar.

Minggu lepas kami menghadiri Majlis cukur jambul Anis Najah, anak Aishah Rahim. Kebetulan nak amik ubat Shaklee sekali. Terima kasih Aishah kerana menjemput.  Kita duduk lama sangat kat rumah awak, makan pun banyak.. Hihi

Aktif betul dia kat rumah Aishah.

Abang Nachik.

Kasih Mama. :)

Mak buyung yang gemuk bersama anaknya. Dan Princess Anis Najah comel sangat!!
 
 

4 comments:

  1. bertabah fasya. kita doakan supaya 2minggu tu cepat2 berlalu..

    ReplyDelete
  2. bersalin nti kat jb ke fashya? husband camne? tabah yer fashya. x sabar nk tgk baby nanti. bb boy kan? jelesss huhuh

    ReplyDelete

ღTukar tulisan? Silalahღ

ღFollowersღ