Friday, April 30, 2010

oh baby ku..

belum..belum....

saya belum melahirkan zuriat kami...si kecik ni masih seronok dalam perut ibu dia...walaupon dah dipujuk-pujuk suruh keluar pun dia tak mau...ikutkan kiraan doctor, saya dah teroverdue selama 3hari..harini tak tau la dia nak keluar ke tak, sebab saya cek-cek td kat panties ade tompokan coklat-coklat macam baru-baru nak period...tp tak surela ape bende tu sebab saya tak rase sakit pun sekarang..mungkin tgh malam ni ke..mane tau...perut mengeras tu memang slalu dah rase...

Nak jawap soalan-soalan org yang bertanyakan samaada saya dah bersalin ke belum pun saya dah naik bosan..ekekeke...aduhai baby, bilela kamu nak keluar sayang..cuti saya pun dah abes 3minggu macam tu jek... oh baby, jangan bagi ibu rungsing ye sayang.....keluar la cepat.....

2 comments:

ღTukar tulisan? Silalahღ

ღFollowersღ