Friday, April 9, 2010

"the perfect vacation giveaway by ciare :)"

...STICKY MODE ENTRY...
FOR NEXT ENTRI SILA SCROLL KE BAWAH LAGI YE

Terasa busan sungguh hari ni, daku sudah tidak bisa membuat kerja-kerja yang agak berat...abis binasa jap lagi badan dek sakit-sakit membawa zuriat ini ke sana kesini, tak penah miss bawak die, walaupon ke bilik air...hahaha....

Oleh itu, saya telah membuat keputusan untuk masuk contest yang telah dianjurkan oleh puan ciare ni......mane tau kot-kot menang..rezeki anak...hehehe

Maka, step pertama sudah tentulah mengodek2 hard disk untuk carik picta-picta vacation saya. Tanpa berlengah masa, saya terus pilih pic ni...dan edit ala kadar...


Masa ke Tanjung Piai,Pontian bersama adik-adik yang datang Jb semasa cuti sekolah

Why i choose this picta???? Because.....

1. Masa ni still anak dara, takkan dapat putar masa tu lagi..
2. Still slim melim, berat 43kg, skang dah 58kg...huhu...
3. Pergi dengan adik-adik, ina n kak syal...the last time dapat jalan-jalan dengan ina dgn kak syal...since diorg sume dah abes master...
4. Tanjung piai adalah penghujung benua asia, maka, dgn automatiknya saya dah pergi ke penghujung benua asia....
5. Saya berjaya peluk dunia...
6. And the worst thing yang berlaku masa pergi tanjung piai ni, saya mengalami sakit senggugut yang teramat sangat, sampai peluh berjurai-jurai, pitam, muka pucat, hampir pengsan ditengah-tengah terik matahari..hampir-hampir saya tak dapat ke sini sebab kene berjalan kaki lebih kurang 500m melalui susur paya bakau... Saya terpaksa baring seketika dekat pondok-pondok yang disediakan di situ ditemani monyet-monyet yang berkeliaran...dah takde rase takut dah time tu.... Tapi akhirnya...lepas dapat selelap dua, keadaan dah ok, saya ajak lagi diorg yang dah pegi tinggalkan saya ke tempat ni.....dan dapatla saya amik pic ni......
7. Balik dari tanjung piai saya dapat makan cendol sedap!!!!
8. Tamat...

ok puan ciare, selamat pergi bercuti.... :)

2 comments:

  1. kalau fashya peluk dunia tu sekarang mesti xleh sebab ade baby.huhu.wah cam best piai ni.nk g la nnt.

    ReplyDelete

ღTukar tulisan? Silalahღ

ღFollowersღ