Monday, July 20, 2009

aisehh

3 minggu.....aiseh, apsal makin cepat hari2 yang dilalui nih....ramai yang bertanya...ade rase debar2 x....nak kate berdebar, lebih dari berdebar...tp saya malas dah nak pikir2, risau mmg risau...apelah akan jadik pada hari tersebut...banyak perkara yang saya risau kan...tp ade jugak yang menasihatkan...jangan risau sangat, nti nampak kat air muka...xcantik...okay, baiklah....

minggu lepas dah edar kad kawen untuk staf2 cepp, panggilan baru saya skang kat opis, ialah pantin...asal jumpe saya je...hai pantin..hai pantin...ade yang sangat prihatin ty pasal persiapan perkahwinan saya: jawapan standard saya, asal xsampai majlis lagi, selagi tulah xsettle..hihihi...risau weh risau....

nasib bakal pengantin xde ibu, boleh dikatakan semua perkara saya buat sendri, time2 camni sangat syahdu gitu, org lain beli2 barang dgn mak, ibu, umi, mama, tp saya x....nak ty pendapat ke ape ke, tanya sendri, jawap sendri jelah...nak buat cemane kan....Allah lebih sayangkan ibu....

minggu lepas balik kampung, saya dah angkut sume barang2 hantaran, penuh 1 kereta..almaklumla kete kecik...barang sikit pon jadik cam dah penuh,

banyak lagi mende xdisettlekan tp perancangan dah diatur dgn baik.

harini saya sakit2 belakang badan disebabkan mengemas belakang rumah yang banyak sangat daun2kering yang xbersapu. adeh, bisa2 badan dibuatnye...

saya xde mood yang lebih nak update lame2..hahha.oklah...daaaaaaaaaaa


::2650::<----die je yang faham...

1 comment:

  1. Ciannyer sakit pinggang. Awak kena jaga kesihatan jugak tau. Awak, sy x bagi address lg. Saya nak pergi tapi takot takde kesempatan. Sorry. Kirim hadiah bole? :)

    ReplyDelete

ღTukar tulisan? Silalahღ

ღFollowersღ